Even voorstellen

Hallo allemaal!

Na die eerste post sinds lange tijd wilde ik mezelf even kort voorstellen. Een tijdje terug ben ik door Els Brigé gevraagd of ik guest designer wilde zijn op haar blog. Daarvoor moest ik een kleine bio schijven. Dit stukje hier onder is wat ik toen heb geschreven (met een kleine aanpassing, want ik ben ondertussen jarig geweest)

Hallo! Ik ben Iris en ik ben 24 jaar. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met het maken van kaarten. Ik ben klein begonnen (met oude stempels, inkt en papier van mijn moeder). Maar inmiddels heb ik mijn collectie flink uitgebreid.

Ik vind het erg leuk om mijn hobby te delen. Zo knutsel ik regelmatig met mijn zus, oppaskinderen en vriendinnen. Het is er leuk om te zien hoe enthousiast zij worden door het leren van nieuwe technieken.

Zo weten jullie een heel klein beetje meer over mij!

Liefs Iris

Plaats een reactie