Blog

Het idee van een blog leek en lijkt mij erg leuk, en daarom heb ik er een aan gemaakt een tijd geleden. Maar ik heb er nog niet veel mee gedaan. Daar hoop ik dit jaar verandering in te brengen.

Het liefst zou ik in het Engels willen schrijven, om zo meer mensen te kunnen bereiken. En hoewel mijn Engels redelijk goed is, kan ik er niet zo snel en makkelijk in schrijven als in het Nederlands. Dus voor nu zal ik alleen in het Nederlands schrijven, maar wellicht komt hier in de toekomst verandering in.

Op dit moment ben ik niet erg tevreden met het werk dat ik heb. En zou ik graag iets anders willen doen, het liefst iets in de creatieve sector. Maar wat ik dan precies zou willen weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk dat, op dit moment, mijn grootste wens is om ooit in een leuk en goedlopende knutsel/hobby winkel te kunnen werken (van mij zelf of van iemand anders). Maar ik weet niet zo goed waar ik dan precies moet beginnen om ergens aan te slag te kunnen gaan. Daarom wil ik via deze weg een beetje mijn netwerk vergroten.

Mijn intentie is om één keer in de week hier iets op te plaatsen. Ook wil ik constant blijven posten op mijn Instagram pagina, hopelijk dagelijks, maar op zijn minst om de dag. Dit doe ik trouwens wel altijd in het Engels, omdat het maar om een klein stukje tekst gaan.

Waar ik precies over post zal een beetje verschillen elke keer denk ik. Maar het gaat waarschijnlijk altijd wel over het maken van kaarten, en alles wat daar bij komt kijken. En er zullen natuurlijk foto’s aan mijn posts toegevoegd worden.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn verhalen te gaan lezen. En dat ik mezelf een beetje kan houden aan het regelmatig posten hier!

Liefs Iris

Geef een reactie

