Nogmaals hallo.

Mijn vorige, en eerste, blog bericht heb ik een half jaar geleden geschreven. Daarin zei ik dat ik wilde beginnen met bloggen. Maar helaas is daar tot op heden niks meer van gekomen. En daar wil ik nu verandering in brengen.

Ik zit op dit moment een beetje in een creatieve dip, ik heb niet veel zin om creatief bezig te zijn. En als ik dan een keer aan mijn knutsel tafel zit, komt er helemaal niks uit.

Nu begint morgen The 30 Daily Marker challenge, en daar wil ik weer deel aan nemen. In februari was de vorige versie hiervan, en toen heb ik voor het eerst aan deze challenge meegedaan. Ik zat op dat moment ook ik een dipje wat knutselen betreft, en het heeft mij toen erg geholpen. Voor mij was het een extra duwtje in de rug om mezelf te ‘dwingen’ om creatief bezig te zijn. En elke dag iets kleuren werkte voor mij erg ontspannend.

challenge_graphic-July16_notaking-650-1

Ik zal al mijn creaties van deze challenge om mijn Instagram plaatsen. Ik weet nog niet of het me echt lukt om aan elke dag mee te doen, maar ik ga zeker mijn best doen. Ook hoop ik gedurende deze challenge wat berichten hier op mijn blog te plaatsen.

Als jij ook mee doet aan deze challenge, laat het me weten! Ik zou het erg leuk vinden om jullie creaties te kunnen bekijken!!

 

 

 

 

Geef een reactie

